Kiropraktisk rådgivning digitalt

Har du ett behov av en kiropraktor men kan inte besöka en klinik rent fysiskt av någon anledning?

Vi erbjuder nu även online rådgivning. Under vårt samtal kommer vi be dig berätta om dina besvär och be dig svara på kompletterande frågor samt vid behov få du visa rörelser framför kameran (mobil/dator). Detta för att vi ska kunna ställa en så korrekt diagnos och ge så bra hjälp som möjligt.

Du kommer att få individuella råd och/eller övningar som tas fram baserat på den undersökning som utförts och din berättelse.

Hur går det till?

1. Du bokar en tid för ett digitalt samtal via vår onlinebokning, boka här
Ett samtal kostar 250 kr vardag / 350 kr helg och beloppet betalas via swish. Högkostnadskort gäller inte.

2. När du bokar får du ett bekräftelsemail med denna zoomlänk du ska använda vid samtalet. Du kommer behöva gratis appen Zoom. Du klickar på zoomlänken som du fått i mailet och kopplar upp dig enligt anvisningarna. Det är mycket enkelt!

3. Under samtalet får du berätta om ditt besvär. Vi kompletterar med frågor samt vid behov få du visa vissa rörelser framför kameran. Detta för att vi ska kunna ställa en så korrekt diagnos och ge så bra hjälp som möjligt.

4. Du får individuella råd och/eller övningar som tas fram av vår kiropraktor baserat på den undersökning som utförts samt din berättelse och skadehistorik.

5. Vid behov mejlas ett träningsprogram till dig och/eller får du rekommendation vart du ska vända dig för fysisk vård.

Dessa besvär kan du boka kiropraktisk rådgivning online för:
– Spänningshuvudvärk
– Smärtor eller stelhet i armbåge/underarm
– Smärtor eller stelhet i nacke/skuldra
– Smärtor, stelhet strålningar i axel/överarm
– Smärtor, stelhet i bröstrygg
– Smärtor, stelhet strålningar i ländrygg/bål/skinka
– Smärtor, stelhet i knä
– Smärtor, stelhet i ljumske/lår
– Smärtor, stelhet i häl eller hälsena